Для моїх учнів





Шановні батьки ! Завдання на час карантину на сторінці "Для моїх учнів". Виконані роботи перевіряю у вайбері і виставляю оцінки.












Дистанційне навчання 

                                         Доброго дня дорогі діти!
Бажаю всім міцного здоров'я та гарного настрою!!!
 Ми продовжуємо працювати дистанційно.


  18.05

Понеділок
Літературне читання

КОНТРОЛЬНА РОБОТА!



Навичка читання вголос
Контрольна робота №8 (усно)
Тексти для перевірки сформованості навички читання вголос.
ЯК ЛИСИЦЯ ДРУЖИЛА З ВИДРОЮ
          Давно це було. Одного дня зустрілися на дорозі лисиця і видра.      
-         Видрочко, я так рада тебе бачити! Збиралася оце до тебе йти, — сказала лисиця.
-         Невже? В якійсь справі?
-  Ні, просто так. Вирішила подружити з тобою і подумала: ми могли б запрошувати  
одна одну в гості,— відповіла лисиця.
  Справді! Але спершу приходь ти до мене. Бо я риби наловила.
Лисиця погодилася. Завітала вона до видри, поласувала коропами та вуграми, а на прощання сказала:
Щиро дякую за частування. Завтра ввечері приходь ти до мене. Тільки неодмінно.
Наступного вечора видра йшла до лисиці і все думала: "Чим же вона мене пригощатиме?"
Переступила видра поріг, дивиться — ніяких страв на столі нема, лисиця сидить, утупивши погляд у стелю.
  Лисичко, що з тобою?
Видрочко, пробач! Мені наказати дивитися на стелю й не ворушитись. Приходь, будь ласка, завтра.
Розчарована видра подалася додому.
Наступного вечора вона знову прийшла.
Лисичко, що з тобою?
   Видрочко, пробач. Я сьогодні збиралася тебе почастувати, але, на жаль, не спіймала жодної рибини.
Видра здогадалася, що лисиця її дурить.
То, може, я тебе навчу, як рибу ловити? — запропонувала видра. — Піди на річку такого зимового вечора, як сьогоднішній, і вмочи хвіст у воду. Побачиш — на нього начіпляється сила- силенна риби.
   Справді, гарний спосіб ловити рибу! — зраділа лисиця.
Побігла вона на річку, опустила хвіст у воду й терпеливо чекає. Чекала-чекала, аж поки хвіст обважнів. "Ого, напевно, риби начіплялося!"— подумала лисиця.
Настав ранок, звідусіль позбігалися на річку люди.
Дивіться, дивіться, он лисичка! — гукали вони.
Лисиця почула голоси, злякалась і хотіла дременути. Але хвіст не пускав — примерз до криги. Лисиця смикалася-смикалася, аж поки хвіст у неї відірвався.
Ой-ой-ой!.. — заверещала вона й дременула в гори.
(264 слова)
Після першого перечитування.
1.    Хто зустрівся на дорозі?
2.     Як видра пригощала лисицю?
3.    Чим зустрічала лисиця видру?
4.    Чи вдалося лисиці надурити видру?
5.    Як видра провчила хитру лисицю?
6.    Визнач жанр твору.

2.   Завдання для перевірки після декількох перечитувань.

1.    Запиши головну думку твору.
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
2.    Допиши речення. Видра провчила лисицю, бо
_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Скільки слів прочитано за 1 хв? (результат надішліть по Вайберу)

Математика

КОНТРОЛЬНА РОБОТА!!
  Правильне виконання всіх завдань ( завдань 4 рівнів) оцінюється  
12 балами і свідчить про високий рівень знань учнів з теми.


1 рівень
1.  Знайди  частку чисел   3025 : 25
а) 121;       б) 1021;       в) 1201.

2.  Вибери правильну нерівність.
а)  60 : (3 х 1)>60 : 3 : 2;
б)  80 : 4 : 2 > 80 : (4 : 2);

3. Визнач, чому дорівнює невідоме у рівнянні х • 40 = 320:
а) 28;                   б) 280;                 в) 8.

2 рівень
1.  Розв'яжи задачу.
Два самоскиди перевозили цемент. Перший зро­бив 10 рейсів, другий 7.
  Перший     перевіз на 105 ц цементу більше, ніж другий. Скільки цементу
 перевіз кожен  самоскид, якщо вантажність їх однакова?

2.  Обчисли.
810 : 27 +47-53=
43407 : 63 + 2837 =

3 рівень
1. Розв'яжи задачу
Собака погнався за лисицею, яка була від нього на відстані 200м.Через
 скільки часу 
собака наздожене лисицю, якщо лисиця за 1 хвилину пробігає  420 м,
 а собака 460 м

4 рівень
1. Склади вираз до задачі й знайди його значення
У   теплиці   виростили    100000   гвоздик. 44650 квітів відправили 
в одне місто, а 5/6 реш­ти - в друге місто. Скільки квітів відправили 
в друге місто?

Українська мова
Вправа 429
Вправа 438

 Роійська мова 
 Вправа 347(виразно читати)                                                                                                                                                                                                              
Природознавство
КОНТРОЛЬНА РОБОТА!!!

Контрольна робота .  Тема: «Природні зони України» .                

1.     Великі ділянки землі, що різняться природними умовами
 грунтами, рослинами і тваринами називають:
а) материками
б) природними зонами
       в) заповідниками

2.На територія Украіни розташовані  зони:
            а) арктичної пустелі                      г) хвойних лісів                   
            б)  мішаних лісів                            д) степу
            в) лісостепу                                     ж) лісу

3.У зоні степу ростуть кактуси і колючки:
            -   так                                            - ні

4.Які чинники руйнування грунтів є результатом діяльності
 людей:
   а) вітер                                                                    д) вирубування дерев
   б) видобування корисних копалин                       ж)   злива
   в)  землетрус                                                            з)  будівництво доріг

 5.Для збереження степової зони створено заповідник
 Асканія-Нова:      
               -   так                                            - ні

6.Зона степу знаходиться на:
    а) півночі                             в) заході
    б)  півдні                               д) сході

7.Вибери слова та створи ланцюжок живлення (риба, ящірка,
водорості, чапля, півень)  _______________________________

8.Для чого створюють заповідники? _(4=5 речень)_________
_______________________________________________________
_______________________________________________________
_______________________________________________________

 Мої найвідповідальніші та найстаранніші учні, хто на цьому тижні плідно працюватиме(виконає всі завдання,попідтягує"хвостики",далі буде відпочивати без домашки.

Тримаємо зв`язок через Вайбер!!! Усім бажаю успіхів!!!


11.05
Понеділок
Літературне читання
Тема: Віктор Близнець«Земля світлячків», Ст.145-152



Математика
Тема: Ділення багатоцифрових чисел на двоцифрові.
№941
№936
№942
Підказочка!!!  ПО  - ПОмнож! ПОстав! ПОпереду!



Українська мова
Контрольна робота по темі «Дієслово» 
1.У реченні дієслово найчастіше є…
А) підметом
Б) присудком
В) другорядним членом
2.У якому рядку записані дієслова майбутнього часу?
А) напише, співатиме, придумають
Б) росте, лежать, читає
В) полетить, іде, летіла
3.Дієслова в неозначеній формі відповідають на питання…
А) що робив?, що зробив?
Б) що робить?, що зробить?
В) що робити?, що зробити?
4.Яке слово написане правильно?
А) любуєця
Б) любується
В) любуєцься
5.До дієслів добери антоніми.
Сумувати – …,   ледарювати -….,    продавати – …,    губити -….
6. Спиши речення. Підкресли дієслова. Визнач час і число.
Проклюнулась на леваді маленька ромашка. Навколо високі трави стоять. Хто ж ромашці усміхнеться?
7.До дієслів неозначеної форми добери форми минулого, теперішнього і майбутнього часу.
Співати – …, …, ….  
8.Запиши речення,змінив дієслова на  минулий час. Визнач їх рід.
Весна широко розливає свої води. Місяць сіє із свого сита золоте борошно на луки. Після дощу виглядає сонечко

Природознавство
Тема: Гори Карпати
Перегляньте відеоурок за посиланням.
 Опрацюй сторінки підручника: 147-151.
Виконай завдання у зошиті

Роійська мова
« Цветик-Семицветик». Пьеса по мотивам сказки В.Катаева
стр.141-147(читай,во время чтения постарайся выполнять ремарки автора)

У вільний час:



  

                                                     
   04.05    
                                                      Понеділок

               Добрий день, мої школярики.
Ну що ж продовжуємо навчатися!. Сьогодні у вас нове завдання.
Літературне читання
 Тема: Анатолій Давидов «Свідки минулих епох».
Стор.130-135,
Паола Утевська «Гості з далеких берегів»
Стор.136-140) Прочитати  твори . Вміти давати відповіді на запитання.




Математика
Тема:  Множення на двоцифрове і трицифрове число.
Якщо тоб незрозуміло, то переглянь відео за посиланням, яке знаходиться
 нижче. Тут ти знайдеш також правильний запис множення
№920
Підказочка!!! Щоб знайти площу прямокутника,потрібно ширину помножити
 на довжину
№922 (Всі дії записувати в зошит)
№923
Підказочка!!! ( згадай (час, швидкість, відстань, залежність між цими
величинами)

Українська мова.
Тема: Прислівник. Поняття про прислівник як частину мови.
 Незмінюваність – основна граматична ознака прислівника.
Ви розпочинаєте нову тему: ПРИСЛІВНИК.
Головне про прислівник: Це незмінна частина мови( ніяк не змінюється),
не має закінчення .Зверни увагу на правило на сторінці 184
Прочитай та запам’ятай правило на ст.184
Вправа 398
Вправа 400
Для кращого засвоєння матеріалу можеш скористатись відеоуроком


    Природознавство
Тема:Лісостеп.Степ
Перегляньте відеоурок 
Опрацюй сторінки 139-146 підручника


Російська мова
Стор.136-138(читати)_
Контрольное списывание.Упр.298

 Відпочинь! Цікава руханка


Не забувайте надсилати фото  САМОСТІЙНО виконаних завдань Пам’ятайте, карантин пройде, все буде добре, ми повернемось до навчання і в школі, під час контрольної роботи, мами поруч не буде.Отже, працюємо САМОСТІЙНО !


Попереду вихідні 09, 10, 11 травня. 
Вітаю всіх з наступаючим святом. Бажаю  здоров'я, миру, злагоди. Не забуваємо про тих, кому завдячуємо мирним небом над головою.

                                                        27.04
                                                                  Понеділок
Добрий ранок, мої любі!
Ось і настав наступний день нашого навчання!Сьогодні я даю вам нові завдання.

Літературне читання
Григір Тютюнник «Біла мара» стор.123-128,(виразно читати текст.Скласти план до твору

Українська.мова
Тема: Розвиток мовлення. Текст – розповідь. Складіть розповідь «  Моя мама»
Підказочка!!! Текст має  три частини.

Контрольна робота. Диктант.

(Диктант запишіть на окремих аркушах паперу
(Текст диктанту ви знайдете за посиланням нижче. )

                      https://youtu.be/IIRF2clVdz4  

            Математика
№ 904,905,911

А тепер відпочиньте!


.Природознавство.
Тема:Мішані ліси
Перегляньте відеоурок за посиланням.
Виконати завдання у зошиті стор.57,58.



Бажаю успішного виконання УСІХ ЗАВДАНЬ! 


Поливаний понеділок
       Після Великодня настає найулюбленіший день всієї української молоді – Поливаний понеділок. Вулицями бігають хлопці з пляшками, відрами та іншими підручними засобами, наповненими водою, і шукають "жертву". Біля місцин з фонтанами, озерами, річками та іншими водоймами розгораються справжні баталії, незважаючи на те, що в ці дні частенько буває досить холодно. Але більшість учасників цих "бойових дій" та простих перехожих, які випадково потрапляють під "вогонь", навіть не здогадуються про походження цієї традиції.
      Споконвіку вважалося, що вода у великодній понеділок стає цілющою, приносить щастя та здоров’я. Тому люди обливали не тільки один-одного, а й себе теж. Цей день пов’язували  з весняним очищенням.

Доброго ранку, мої дорогі здобувачі освіти!
 Я вже дуже за вами скучила. Сподіваємось, карантин закінчиться і все буде
добре!
Ну що ж , здобуваємо знання далі! На цій неділі вам необхідно виконати наступні
завдання:
      Літературне читання .
   Прочитати вірші та тексти на сторінках 117-121. Читайте уважно, красиво, виразно
.Бажано все це прочитати вголос для мами чи тата, бабусі чи дідуся

       Математика.
      №895,897(усно);
      №894,896,900( письмово в стовбчик);
ПРИГАДАЙ! Щоб знайти час,потрібно відстань поділити на швидкість

 .

    Українська мова

    Впр. 390 Вправу виконуй усно!
    Впр.393 (Тільки не забудь вивчити правило на стор.182.!!!
   Впр.395. (уважно прочитай усі завдання

 

          Природознавство

Перегляньте матеріал до уроку
Посилання на презентацію знаходиться нижче
Домашня робота
Опрацюйте сторінки підручника ( ст. 132-138) Вміти давати відповіді на запитання підручника.


Рос.мова
Впр.282(виразно читати),
Впр.288(усно,правило)
Впр.289







                        Дистанційне навчання

                                                            13.04

                                                     Понеділок


 Доброго дня, шановні батьки та дітки! 



Карантин продовжено і наше дистанційне навчання також. Кожного 


ПОНЕДІЛКА я буду розміщувати завдання на своєму блозі.


Також розміщуватиму , по можливості, посилання на

відеоуроки.Кому потрібно,буду


надавати вам консультації по всіх питаннях, які будуть виникати 


у вас. Телефонуйте, та запитуйте. 


                                                      Дорогі діти! 


Нові завдання слід виконувати охайно в зошитах.Записувати 


число, вид роботи(  домашня робота, слово задача, 


завдання, вправа). Не забувайте, що всі роботи будуть оцінені, 


а оцінки виставлені в журнал. Тому працюйте старанно!!!




.     Літературне читання
Прочитатаи твори  на сторінках 114-116. Дати відповіді 
на запитання. Бажано прочитати вголос для тата чи мами.
Один із віршів вивчити напамять. По можливості зніміть і надішліть відео
      Математика 
Тема: Множення на двоцифрове і трицифрове число.




1
№876(виконати усно)
№881(виконати усно)

 №, 877,882,883(Всі дії записувати в зошит),884.

3.     Українська мова





Тема: Правопис ненаголошених особових закінчень дієслів теперішнього і майбутнього часу
Впр. 380( виконати усно),прравилостор.176
 ,Впр.381, 384( виконати письмово),впр.379

    1.Природознавство 
Опрацювати ст.128-131 підручника.



Не забувай займатися спортом
Переглянь відео та роби це також.


Рос.мова  .Впр. 273,277(усно),278,279(письмово)

5.   
Прошу надіслати мені для перевірки фото з виконаними роботами 
                        Бажаю успішного виконання всіх завдань!!!


Велика база англомовних мультфільмів
Канал “Children’s education of the 21-st century” створений благодійним фондом MagneticOne.org і має на меті формування бази англомовних казок, мультфільмів та пісень, які несуть повчальний характер.








Нагадування про інтерактивні вправи на сайтах "Вчи.ком.юа" та "LearnіngApps.org"

Дорогі дітки!  Дозвольте нагадати вам про цікавий та корисний сайт  для дітей "Вчи.ком.юа", який містить тренувальні вправи з математики за темами, що вивчаються саме зараз, а також про сайт "LearnіngApps.org", який містить вправи з усіх предметів, які ми вивчаємо!

                   Бажаю успіхів та перемог !!!



2 коментарі:

  1. Нина Моисеивна добрый день. Я Денис Погорелый из 8-А и хочу сказать от всего 8-А что вы самый лучший и добрый учитель вы научили нас писать, читать, считать, груповой роботе, и быть дружной компанией. Как 1-на семья. спасибо вам за все воспитани.)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую,Денисе.Приємно.Бажаю всім моїм любим восьмикласникам міцного здоров я і успішного завершення навчального року!

      Видалити